9/12

åkte precis iväg för att köpa en canvas tavla, skulle köpa en stor men de stora var inte fyrkantiga och så var de tunna, jag ville ha en sån där stor och tjock. Jag köpte 9 st små ist, så målar jag ett motiv och sen så spikar jag upp de med mellanrum och det tror jag kommer bli jätte fint. Nu blir det bara till att vänta på lovet så morsan kan hjälpa till och måla rummet och sen spika upp de! undrar bara vad jag ska skriva, blir nog någon text som det är lite power i. vi får se..
jag fick G+ på mitt matteprov och jag är grymt stolt över mig själv faktiskt, jag som nästan fick panik och tänkte be om att få sluta där men nee nu stannar jag kvar, jobbigt bara att Roland sa på lektionen idag att det som varit fram tills nu bara varit repetition, nu börjar C kursen på riktigt, men jag hängde med på lektionen idag så jag ska försöka göra mitt bästa nu!
såhär ser det ut nu iaf mellan stora delen och sovdelen,
 riktigt mysigt i sovdelen faktiskt!

nu ska jag leta efter någon text eller vad det nu blir på tavlorna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0