5/12

godmorgon andra advent kan jag säga, vaknade för en timme sen helt och hållet. shit vilken huvudvärk jag har, inte bra att blanda som jag gjorde igår men puka gjorde jag inte iaf. va mycket folk på mp igår sades det, speciellt kul va de fan inte. jag firade alltså mitt födelsedagsfir på MP!!! men det passade bäst igår, stan får vänta när de tär såhär jävla kallt. nu är det julen man ska längta till, fast jag längtar mest till att skriva matteprovet imorgon och sen få tillbaka det och ha fått typ vg+, det skulle vara grymt!! det ser för tillfället ut som jag har varit dränkt under vattenytan i två timmar så jag lägger in en bild på fina vännen, liss!!

ps. tror fan jag köper den där väskan i julklapp till mig själv även om den är dyr, den är fan GRYMT snygg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0