27/12

finaaallyy at home! blev en jävla runda med morsan idag, hon tyckte att jag drog med henne som en tok men jag är inte alls lika trött som jag brukar vara. mellandagsrean lär man sig ju ett och annat av åren som går, aldrig hittar man något man veerkligen är nöjd med och människor beter sig bara som djur. hittade iaf jackan igår och en tröja idag som jag vart HELT okej nöjd med sen vart de massa skräp mest, sånt som jag inte köpt annars liksom men gjorde bara för att de va rea. vart ett hårt träningspass med ankigirl och lissan idag, snyggis va där också ;) ... och nu har jag bokstavligen slickat vitlökssås burken ren och ätit så jag är mätt för några dagar. snart drar jag nog till karlsson om pappa skjutsar eller om snowracern glider mig dit. första kvällen utan mamma och pappa sen skolan sluta typ, blivit lite skadad av att varit ensam men nu jävlar. imorgon blir det naglar också på morgonen sen hoppas jag kunna hämta nelly paketet efter det. C you .. här är min nya tröja :) :

lägger upp allt annat imorgon ellern är jag får tid, ska räkna ihop om jag verkligen tjänade nånting på att köpa all skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0