26/12

nu är jag home. shiiit va ont jag har överallt och fan var jag klagar men har varit sådär som man är när man håller på att bli sjuk i fan fyra dagar nu. va iaf i kista nyss och åt wok och shoppade lite, vart inge speciellt intressant mer än nya leggins en tjock stickad tröja bara och så BOMBERJACKET!! haha första robin sa när jag kom hem "hahh du vill ju bara vara som rebecca fiona" hahahha jaa? låt mig inspireras bro, låt mig inspireras!
köpte den inte för att jag tror att jag kommer att använda den jätte ofta utan för att den kostade 250kr och för att den är jävligt skönt, och jävligt snygg också faktiskt


Kommentarer
Postat av: Lis

Hahah men vi e ju rebecca o fiona typ? Jackan var fettt snigg! kavla upp armarna också :D

2010-12-27 @ 11:16:56
Postat av: joee

hahha ellerhur tror den blir mellandasgsreans bästa köp ;) ärmarna är uppkavlade babe!

2010-12-27 @ 11:49:32
Postat av: Lis

Absolut! Skit snygg, ja såg de nu, blinda jag liksom! Ses snart på SATS, ska inviga nya runners idag också ;);)

2010-12-27 @ 17:31:10
Postat av: Josefin

Lust att sälja för några hundralappar?;)

2011-12-19 @ 19:44:51
URL: http://josefinholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0