25/12


det är att leva .. ibland .. mer ofta .. mer sällan .. jävligt ofta. till nästa år ska jag ha lärt mig hur jag ska njuta av de få tillfällen man verkligen känner sig lycklig för det är fan inte ofta i den här åldern, inte för mig iaf. det syns ju inte såklart, det syns inte på någon men fan va det svider hos alla, verkligheten är riktigt jävla rutten, förstår folk som blir alkoholister, narkomaner och allt vad folk blir för hade det inte varit för en del saker som fått det att stå svart på vitt att livet är ruttet så hade jag också varit det.
men ändå så önskar jag god fortsättning .. eller en bitter jävla fortsättning.


Kommentarer
Postat av: annika

känns som om jag varit ifrån dig aningen för länge med dessa tankar. BÄST ATT JAG KOMMER HEM OCH TVINGAR UT DIG innan du bränner dig själv. hahahaha



du klagar på life men när jag kommer med idéer så ska du klanka ner på dom.. FUCKING RYCK UPP DIG KÄRRING!!!!!!!!!

pusss på dig snygging

2010-12-26 @ 21:08:27
URL: http://aewh.blogg.se/
Postat av: annika

känns som om jag varit ifrån dig aningen för länge med dessa tankar. BÄST ATT JAG KOMMER HEM OCH TVINGAR UT DIG innan du bränner dig själv. hahahaha



du klagar på life men när jag kommer med idéer så ska du klanka ner på dom.. FUCKING RYCK UPP DIG KÄRRING!!!!!!!!!

pusss på dig snygging

2010-12-26 @ 21:08:32
URL: http://aewh.blogg.se/
Postat av: joe

hahah jaa kom hem jag vill inte sitta här ensam längre :(

2010-12-26 @ 23:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0