24/12

Godnatt people! jag går och sover nu efter att ha ätit säkert tjugo chokladkolor, druckit tre stora glas te, knäckt massa nötter, ätit morfars köttbullar med potatis och julknäcke med bara smör på. jag åt säkert 4 ringar samanlagt av morbrors tornkaka också, av det Under lagret, och två mandelmusslor med grädde och sylt. jag åt lite mat, men mycket sött. i julklapp fick jag ett spel om utlandsresor, kanske inte vad man skulle önska sig men kanske någonting jag kommer ha mycket användning av. mamma och pappa fick iaf min julklapp så jag får låna den ibland också. det va år 2010s julafton. inte speciellt händelsefull, inte speciellt rolig, men mysig och avslappnande trots att jag haft ständig huvudvärk hela dagen, mellan ögonen, mamma också, vi blir nog sjuka till lovet, igen. godnatt.

står att bilden är tagen maj 2009, månaden stämmer inte, men året var nog 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0