23/12

Godmorgon! haha nej fan va fel att skriva det men vaknade för en timme sen, vet inte varför ajg sover så länge, brukar vakna tidigt när jag väl är ledig men nu har man sovit ut iaf. idag blir det julbak och bara massa juljuljul, jag ska snart börja sy vad som ska bli min nyårsklänning och sen kommer mamma hem och då ska vi börja fixa med julgodiset och plocka fram julgranen och börja pynta den. idag tänker jag inte sätta min fot utanför huset om det inte är för att åka och lämna tillbaka skorna på posten, men då kommer jag åka Inte gå för jag är alldeles för trött på att gå ut i den här kylan nu. nu ska jag gå och börja sy, här är överdelen av klänningen ;) :


Kommentarer
Postat av: annika

nämen fia hahahaha VARFÖR SÅ MKT HUD du e fin som du e hahahahah

2010-12-23 @ 20:01:06
Postat av: joe

aamen håll keften morsan

2010-12-23 @ 23:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0