21/12


godmorgon! härligt morgonpigg var man idag när klockan ringde och nästan flög ur sängen, fast det var bättre igår, definitivt. hann fixa allting till frukost på tjugo min så nu sitter jag och äter havregrynsgröt. ska nog fortsätta äta det ett tag, har börjat äta så jävla mycket skit och gröt är överskattat som fan, det är faktiskt gott. tänkte dra ner och träna idag, blir allt för sällan nu för tiden. fan för alla som gjorde så jag inte kunde spela fotboll för att det är kul längre, det var helt perfekt men det brydde sig inte dom om. idag fick jag mail om att de skicakt skorna från laredoute, jag betalade ändå förra veckan, sjukt att de skickar dom nu :s men tror ändå jag skickar tillbaka dom, känns jävligt onödiga :/ .. snart ska jag dra till skolan, hoppas snälla inte vi har test och inlämnningen till religionen nu!!


Kommentarer
Postat av: annika

gröt är underskattat menar du...

2010-12-22 @ 13:10:43
URL: http://aewh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0