21/12

ååååååååh fan va kallt det är. har suttit hemma med pälsväst långärmad , två leggins och uggs sen jag kom hem och mina fingrar är iskalla och så fort jag reser mig så vindar det kallluft på mig :s det är istid I promise. det är så kallt så jag äcklig nog inte duschat på två dagar för att jag inte klarar av att klä av mig kläderna och efter jag duschat stiga ur duschen. jag ömsar även skinn som en jävla orm. man skulle kunna göra en människa av all hud jag tappar för att jag blir så torr när det är såhär kallt. what so ever behöver jag lön nu innan jag ramlar ner och dör. behöverskor till nyår framför allt efter att jag insåg att mina älsklingsskor inte längre är okej att använda för mockan är helt skalad.
kikade runt lite iaf och såg att skopunkten kan leverer FAN:

399:-


de här är fan helt grymma! kostar bara 199kr :s så hoppas pappa skoja när han skrev på sms att han är upptagen, för måste fan både träna på att köra och köpa skor nu
hur som helst är det julavslutning imorgon och ajg skickade precis religioninlämningen, fan va den sög. men nu ska jag hjälpa mamma laga köttbullar, jag svälter ihjäl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0