15/12

oooh blev julkalendern mys idag hemma hos karlsson! slutade kl 4 och åkte och köpte mini kalendern som är perfff för mig sen åkte vi och tränade hårt som fan, sen hem till lellan och åt mat, shiit va längesen jag hade sån huvudvärk nu. iaf åt god shepardspie som satt jävligt fint sen kolla vi säkert 5 avsnitt pelle svanslös. den är så jävla bra, kommer utan tvekan köpa greveholm och pelle till mina barn. när vi va här hemma och hämtade mina träningskläder så hade nelly paketet. fan va jag diggar nelly alltså helt klart bästa internetbutiken ever. min paljetttopp och väskan va det och toppen är helt fierce, kolla :D


Kommentarer
Postat av: lellek

har du lite rött läppstift där på läpparna kanske?

2010-12-15 @ 23:01:47
Postat av: joe

hahah nee som sagt va lite svidig om läpparna den dagen och min kamera är så dålig :)

2010-12-19 @ 13:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0