14/12


taaaggggaa neeed, har skrivit lite på filosofi uppsatsen, fan va svårt det är för mig får inte ut mig någontin för det är bara massa skit man skriver :S .. kommit på en idé för nyår: jag ska sy ihop min egen nyårsklänning! vågar inte chansa med de från hemsidor och kände att det är jäävligt kreativt att göra den själv så gick och köpte två cup BHar och sen får se bli en transparent kjol nedtill, ihopsydd förstås! sitter med min nya väst jost nu, shiiit va den satt bra att köpa. kostade 599 på MQ och alltså DEN hängde där för mig. kollat runt som fan efter sygga svarta pälsvästar och inte sett någon galant men hitta på internet någon skrivit om MQs västar så gick dig och ALLTSÅ där hängde EN väst, en svart pälsväst, i storl 34a, den va bara så min! o jävligt skönt att man hade ett presentkort där också. nu sitter den på min nyduschade kropp, skit härligt! snart är det paradise, sen något program om misslyckade skönhetsoperationer. känner att jag måste se det för att inte våga ta mig till en klinik snart. tack hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0