12/12

Nu är äntligen jobbhelgen över! jag är sjukt trött så tänker skita i allt jag planerade att göra idag och fixar det imorgon efter skolan ist. Känns nästan som att jag håller på att bli sjuk men hope not. ska nog lägga mig och sova snart, kliar på hela min kropp, tänk om jag är allergisk mot nåt :s .. har iaf köpt familje julklappen nu så no more julklappar behövs fixas haha skööönt! bestämt att alla köper något som alla i familjen kan ha nytta av sen så lottar man eller något så får man en varsin stor present ist för att springa runt och hitta på massa grejer man kanske inte ens vill ha som man brukar. jag köpte en massage stol, hiehie mest för att jag vill sitta i en sån varje dag men tror alla kommer bli glada för den :D


Kommentarer
Postat av: Jacoblotta

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-02-14 @ 08:17:02
URL: http://jacoblotta.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0