10/12

sådär blev det, jag är amatör så därför blev det amatör. älskar den samtidigt som jag hatar den för den blev fan inte bra, och fan inte dålig. jag är nöjd!! satt min fredags kväll och målade en tavla. nu återstår väggen, sen får vi se vad mitt rum ser ut som denna gång. vet inte hur de blir när man särar på dom, blir kanske en eller flera centimeter emellan tavlorna eller så blir det inge mellanrum alls, det va också coolt.




jobbade idag, elin va där så det var roligare än vanligt. sålde en maskin bara men fredagarna är jävligt sega och tomma. fick höra om en överraskning på jobbet idag, jävligt bra va den. nu är det bara fortsätta, snart kommer lönen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0