18/4

Nine to Five både lördag & söndag. Är nog uppe i uppemot 80 timmar nu, snart kan jag somna om och veta att imorgon inte blir en snål dag. en vecka kvar joe, sen så.
var hos jessi och grillade och firade hennes födelsedag lite i efterskott med alla tjejer igår, sen åkte de till någon i spånga, jag holm och annika till jakan och resten till crippa. Nervösa som vi var stog vi där i kön till MP holm och jag, tur jag hade som fick vakten som inte kollade så värst mkt på id:t med holm haed mer otur så vi åkte hem till crippa ist och somnade ungeför så vi åkte hem lika snabbt. sov lite mindre än 6 timmar inatt och nu är jag död. ska fotografera lite till sen kommer jag nog ramla ner. godnatt you - imorgon blir det engelska muntliga nationella. håll tummarna för joe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0