tss

va otroligt kallt det är
va enormt dåligt det gick på provet
va grymt skönt det ska bli att åka till kista och gå runt och kika
va oerhört trött och less jag är

och fan vad jag ska bli bättre i skolan, även om jag inte tror att det räcker för mig att plugga mycket så ska jag göra det iaf, för så dåligt som det gick idag får det inte gå igen. ny almenacka och 2010 ska jag börja planera och anteckna allt jag bara kan, som aldrig förr. behöver ligga i lite nu för att inte behöva sitta på en parkbänk när jag är 20

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du e så duktig så!! Allt löser sig i framtiden om man krigar nu och de gör vi allihopa tycker jag (:

2009-11-12 @ 20:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0