home

kom hem för en stund sen .. var och klippte mig med mamma och så köpte vi kebab och chokladkaka
inväntar finnarna och morgondagen ... hoppas att det slutar som man tänker sig och inte i centrum eller liknande
ska sätta mig och sy lite snart och hoppas på att symaskin vill med sig idag
imorgon är det nyår. imorgon kl 00:00 så börjar ett nytt år
vi får se vad år 2010 har att bjuda på.
jag säger som tjejen som klippte mig sa när jag gick ifrån salongen "vi ses" .. jag har alltså en "egen frisör"
VI SES!


Kommentarer
Postat av: Anonym

big booooobs :OOOOO

2009-12-30 @ 17:35:46
URL: http://aewh.blogg.se/
Postat av: joe

hahha aa ser faktist jävligt stora ut :O tänkas sig om man hade sådana på riktigt liksom

2009-12-30 @ 21:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0