goodjul och gott nytt år nanannan

kvällars skymningar , sitter och dricker vitamin C och målar naglarna i 52.
inget jävla paket idag heller, eller jo chicy skorna men de va både för små och för fula. sjukt att ett par så fula skor kan kosta 899:- så förlorar man typ 300 på den affären för att man inte inte vill ha dom och ska skicka tillbaka dom ...
köpte iaf några nagellack, eller mamma gjorde det, gjorde mig lite smått glad faktiskt :)
om inte paketen kommer imorgon blir jag galen och kastar iväg mitt hus till USA och träffar sharre en stund!
c-vitaminen tog slut och nu kittlas det i tarmen, kisstarmen. toan väntar mig. adios


 
en lagom orange joe och jessi hade myskväll i onsdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0